Monday, January 13, 2014

Salam Senin...ari ni masuk minggu ketiga persekolahan. Nothing special...rutin harian..start 6.30 start enjin..7 sampai sekolah..punca aku pi sekolah awal? Nak elak sesak..sesak nafas dan otak aku..sampai awal blh relek dan bertenang..ambik mood nak ngajar..ingat nak ngajar senang ke? Bukan calang2 hati n perasaan woo..

budak2 zaman skarang ni bukan calang2 budak2 tau..macam2 benda leh jadi..hari ni pun ada kes.. tak pasai je YDP PIBG sekolah turun ngadap gb aku..ni semua kes parents tak pcaya yng anak tu tak brapa nak cekap la..nak kata tak pandai kang bunyi teruk sgt aku..

Ni citer nyo...anak dio tu taun lepas dok kelas no 2..taun ni turun kelas last..kami dalam panitia dah setkan nak guna buku basic galaksi utk last class ni..yelah kalau bagi buku HOTS kan tak bjawab la buku tu..taula skarang ni semua dok guna HOTS..tp kena ikut aras la..kang syok cikgu je..yang budak tak dapat apa..masa nak beli tu pun kami dah cek.buku tu still follow text book.topical le..yang mak si budak ni tak puas hati lenpilak sbb tak guna HOTS...macam2 la dia cakap..dia tgh sambung masters la..dia serba tau la..ada aku kesah ke? Yg nyata dia bkn cikgu.setelah disiasat dia sambung belajar dlm psikologi...hum...mental..patutle keje nyerang je..

aku tak masuk campur lgsung dlm hal..serah kat admin biar mereka jawab je lah...malas aku nak berperang ngan org mental ni...

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!