Thursday, June 12, 2014

Asmara Tahun 6

Erkkkk...terkejut baca news pagi2 ni..kisah bdk 12 tahun dh pndai berasmara dana..hmm..kisah ni sbnrnya dr zaman aku lgi dh wujud pun..kisah hitam aku zaman drjh 6 dolu2. Bukan aku ye tp kwn2 netball..kalau nk citer mcm nk kna ingat balik kes hangat tu..malas blh tk? Kira kes sama je cuma kwn2 aku tk kna tangkap masa tu je.tp tertangkap jugak esok hri kat sekolah tu .yg jd kes hitam tu sbb aku pun ada sama masa kes ala2 projek tu..masa tu kecik..internet pun tk ada..mana ler aku nk phm..minda budak2 lg..aku ni lmbt matang..hehe.

Kes asmara bdk2 sek.rendah ni bg aku mmg kna ambik serius..takkan dh hilang dara kot umur 12 taun? Apa kes tu? Tkan nk jd mcm bdk Baling nikah umur 12 pastu umur 13 cerai? Makbapak kna ler ambik berat sikit..ni semua yg ank mintak bg..aku jumpa student aku kat luar sampai tk cam..yelah gaya mcm lps spm..dgn makeup..walau tk tbal tp umur 12 taun dh pndai bermakeup! Kasut, bju, beg majoriti berjenama..kalau tkpun, stylish..dah tu kwn dgn budak2 lbih umur ni..tu yg pyah benor nk control..faktor pengaruh ni..aku pnh tangkap bdk aku ngaku tgok movie biru..siap citer kat aku lgi tu..dan dia mgaku tnpa rasa segan silu..aku plak yg malu tersipu2..aduhla..nk buat camana lgi kan..world without boundaries ni mmg sukar dikawal..aku sendiri pun tk tahu nk buat cmna..so parents out there..pantaulah ank2 anda..aku rasa kna jd busybody sikit dr terlbih freedom...ni aku screenshot kes bdk yg kna tangkap berasmara tu...

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!