Tuesday, May 17, 2011

Dah lama tak berkarya...hahah..bolehke guna word tu? bolehla ye..bila aku dgr org bercerita pasal duka di hati, mulalah tgnku nak menaip. tapi sejak dua menjak ni tak sempat nak mendengar dan didengar kot..(kawan2)..kalau dgn suami macam biasa la. mulut non stop. aku rasa sibuk aku mengalahkan org yaang betul2 sibuk. skang ni kena ambik vitamin..badan dah tak boleh nak react sbb dah makin tua kot. jam 9 malam mata aku dah bagi signal. abis tu camana nak tido lewat. masa kat uum dulu, kira abis awal jam 11 kot. nape aku sibuk ? adakah aku pura2 sibuk? jadual sekolah yng buat aku sibuk? yelah tu. semua betul. pura2 sibuk tu betul jugak. kalau tak ada keja satu hari atau due date lambat lagi, aku rasa macam tak ada life. so tu yang pin tambah keje sendiri bagi nampak sibuk. jadual sekolah tu memang betul. skang ni sekolah aku dicalonkan untuk 2 kategori pada awalnya. cluster dan sbt. tapi yang cluster HM aku berjaya menundanya ke taun depan. kalau dapat ler. sbt buat aku sakit hati. tak suka..tak suka. dengar khabar geng nazir nak turun berkampung pas cuti nanti..setiap tahun mereka datang buat semak..tensen gak le. semua gara2 result dan gps sekolah la ni. nyampah.......aku dah sinonim dgn nama nazir. datanglah...korang disambut dgn penuh uwekssssssss..hahahahha.tapi kena paham la gak. kalau tak ada benda nak pantau, nanti mereka makan gaji buta aje le..malasnya aku !!!!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!