Monday, November 14, 2011

Salam Senin...


Lama betul tak jengah belog ni..sibuk yang membuatkan aku terlupa sebentar.. kebelakangan ni asik hujan je. kat tempat korang hujan tak..hujan rahmat. nak bersihkan noda2 kat bumi ALLAH ni.

aku macam biasa je. life macam tu jugak. cuma semakin happy je. happy sebb apa yang telah berlaku dah semakin baik. rupanya  aku kena kontrol sikit emosi aku. dan finally aku semakin ok. tak semua benda kita kena tekankan..yelah, kdg2 aku terlalu ambik berat semua benda, yang nak merana hati perut otak sendiri la..so, aku dah ambik pendekatan positif, kalau org nak sakitkan hati kita pun, kita positifkan aje. so, hati tenang. taun ni tak tau nak holiday kat mana lagi. plan nak gi Johor tapi tak sure lagi sbb BB nak kena settle jadual dia dulu. but for sure 2 minggu lagi ke Perak. jemputan kenduri banyak weh. tak terlarat rasanya nak pegi semua. korang camana? aku percaya mesti sama ngan aku kan. 

UPSR result tinggal 2 hari lagi . seram sejuk jugak aku rasa nih. nak menangis ke senyum taun ni? ;)

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!