Tuesday, December 6, 2011

6 DEC 2011

Bestnya..nak tau nape? hehehe.ari ni BB balik dr JB..windu giler kat BB. macam la tak jumpa setaun..hahahah.. kami kan mana pnah berpisah lama2 kecuali ada sebab opis je. so malam ni tak payah la aku risau lagi. kalau tak asik dok turun tgk kunci, lampu, gas dan yang seangkatan dengannyalah..takut beb. mana taukan..lega dapat nebor yang baik. BB dah call nebor beritau kata dia tak ada.suh tgk2 wife dia yang comel ni lah..heheh..aku abiskan masa dgn rest sepanjang hari. kemarin beli sotong. aku buat sotong masak cili. tak cedap la. ntah nape. semua serba tak kena. BB tak ada la rupanya. tp BB dah tak boleh makan seafood buat masa terdekat ni. Doc dah kasi warning. so, aku cuma makan bila BB tak ada la..ari ni aku buat bubur kacang hijo..first time buat ni..harap2 jadi ler..

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!