Tuesday, December 6, 2011

NTAH..KEKADANG AKU TAK PAHAM..

Aku kekadang pelik ngan manusia keliling aku..korang penah tak jumpa ngan orang yang suka menunjuk2? takkan tak ada kot..hehhe..mesti adanye..ataupun kekadang orang tu tak sedar yang dia sedang menunjuk2? ada ke?? ntah..ada la kot..hahahah..

' saya ada jam baru..branded.mahal..suami kasi' ...antara statement yang pnah aku jumpa. okay. aku buleh terima kalau niat memang nak share ngan kawan2. tpi bagi aku itu niat yang kedua. yang pertama mesti nak menunjuk kan? ada lagi..hari ni makan kat hotel A, esok Hotel B..hmm apa motif selain nak cakap aku ada byak duit, hari2 aku makan kat hotel..tak kisahlah nak makan kat mana pun, ko punyer duit ko punyer sukalah tapi kalau dah selalu sangat dok ulang ayat tu, naik buhsan gak la telinga aku mendengarnya. tu tak masuk pergi berbakti ke sana sini..heheh..keikhlasan tak perlu diungkapkan..itu yang aku pegang..

maaflah kalau story aku hari ni story lepas geram..naik meluat pulak aku ngan story mory orang keliling aku..cakap bukan main besar lagi. tak main la down to earth skang ni. agaknya orang zaman skang dinilai melalui mulut kot. yelah mulut yang berkata2. ntah betul ntah tidak. kekadang aku tersenyum mendengar, nak membalas malas ahh..cuba bayangkan kalau orang yang mendengar tu seseorang yang lebih taraf, kalau tak taraf, pendidikan atau apa2 jelah, mesti mereka akan tersenyum kambing tak pun dinosour melihatkan orang yang pendek akal nih..ada yang nak menunjukkan kepandaian yang lebih padahal tak ada la sehebat manapun..aku hanya mampu menulis dan meluahkan apa yang aku rasa kerna aku bukan jenis yang suka menjaja mulut..bawak mulut je..jaja tidak sekali tau..hihih.,,so korang tau dari sini jelah ye..jgan jaja mulut korang sbb mulut tak ada insurans tau...




0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!