Tuesday, May 29, 2012

ari ni lepas je BB ke opis (7.00 am) terus aku pegang gunting rumput. nak cantas rumput kat depan. tapi saat tu jugak la hujan turun renyai2 . macam tak nak bagi aku mencantas je..dah la memang tahap malas tinggi ni. aku paksa gak cantas tapi tahan la dalan 5 minit.heheh..pastu siram bunga w/pun memang dah hujan. cam tak berapa betul je aku rasa. bila masuk balik rumah, badan mula seram sejuk.alamak, ni tanda2 nak demam dah ni. baru kena hujan sikit dah lain macam. nampak sgt daya tahan badan aku dah lemah. nak kena supplement ni. kasi cergas balik.

pagi ni habiskan masa aku buat claims cikgu2. lambat lagi kalau ikut due datenya tapi aku pun nak bercuti gak nanti. baik aku buat siap2. ingatkan boleh buat lancar je claims tapi ada jugak yang nak kena cek calendar. masuk tarikh pun cam tak logik je cikgu2 ni..hentam kromo je..

pastu aku terlena zzzzz ...sedar2 azan zohor. dalam sejam jugak la aku terzzzz. 

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!