Monday, May 28, 2012

ASSALAMUALAIKUM ....


Hm, finally aku boleh tekan2 lagi keyboard aku nih...life aku di sekolah macam biasa..sentiasa happy w/pun ada yang cuba buat otak aku biol kejap..cukuplah setakat biol sekali, kalau kali kedua pun biol sbb masalah sama memang tak patut ko,cik SCULLY oii..

hidup kena colourful kan? kalau tak ada sakit hati, geram, rindu, sayang, gila ( sikit2) cam tak cukup rempah ratus hidup ni kan? aku pun sama..dan yang pasti korang pun mesti sama kan? Alhamdulillah , aku dikurniakan satu DG lagi. wah kira up2 la sikit. bolehla aku kasi robek sikit poket yang dah sentiasa robek ni.hehe. 

plan nak travel2 tak jadi lagi bulan 6 ni. patut ke Bandung tp apa nak buat masing2 yang join trip ingat PRU bulan 6 so semua cancel. habis punah ranah impian travel aku.takpe..tunggu la bulan 11 ni. mau aku hayun sampai kering aku nanti. 

impian aku dari remaja pun masih tak tertunai lagi. teka apa dia? nak buat novel la ! asik dok baca novel orang je, nak jugak buat novel sendiri. plot dah ada tapi idea asik kering je. tak tau nak mula dari mana. nak kata aku sastera sangat tak ada la. aku bukan budak sastera apatah lagi budak jiwa karat.heheh..jangan marah ye. tak salah apa nak jadi jiwa karat tapi aku ni asik jiwa hangit je ..itu kata EN BB aku la..

9 hb Jun ni nak ke Ipoh sbb nak tgk adik ipar aku tamat latihan tentera. kira oklah tu. boleh ambik masa utk holiday gak walaupun dah beribu lemon aku ke sana. cuma 2 taun ni puasa kejap dari travel..pulus hangit la !! lagipun BB 2 taun ni kerap masuk spital. so, kena la byak rest. skang BB dah okay, aku lagi la ..yahoooooo!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!