Tuesday, August 16, 2011

hari ni tak ke sekolah. kepala pusing. nak bangun pun tak larat. then ambik crk. rest je kat rumah. bukan boleh tido pun. last2 tgk tv. tp kepala still gitu. nak makan ubat, dah namanya posa. selagi boleh tahan aku tahan ler. 

sakit kepala aku sampai le ke waktu nak berbuka. agaknya angin la kot. so aku bukak posa minum air sikit then terus makan nasi. then, pusing kepala aku terus hilang..ajaib kan? nak kena soru rupanya..

berbuka posa sorang je malam ni. BB ada majlis kat opisnya. so, dia terus proceed bukak posa kat sana la..hilang selera aku makan sorang ni. menu aku malam ni dried fish curry..aku guna rempah suri. first time dengar masa aku pi beli ikan kat kuala sg abdul mgu lepas. makcik tu promote sakan.aku beli ajela..ternyata memang sedap. kalah alagappa..adabi ..respek aku kat makcik ikan tu.

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!