Friday, August 5, 2011

KAWAN2 BEST COHORT 2

rasanya dah agak lama aku tak jengah belogku sayam ni..malas bertimpa2..heheheh..boleh ke malas bertimpa2? dua tiga menjak ni asik kena kursus je. rasanya sampai dah naik blue mata aku..maklumlah kursus bi. tapi dah nak sampai penghujung dah pun. hahahah..9 hari semuanya babe..lama tu. tapi seronok sbb aku jumpa geng yang best amat. dan rasanya sukar dah nak jumpa group paling best ni. so aku nak citerlah sikit pasal depa ni semua..cheewah....mesti bangga depa bila tau aku tulis pasal depa kan? hahahahah


ni la cohort 2 (2011)...so proud to be one of them..9 days course  tu...


Delimawati aka Kak D. cool amat akak sorang ni. memang aku suka tgk muka dia. lembut dan cool je. memang ada sifat2 kekakakan..hahhaha...aku ni susah jugak nak serasi ngan org tapi bila tgk dia, hatiku menjadi cair. dia pendiam orangnya dan amat teliti dalam kerja. dan tak suka join aku buat mulut...hehehhe..

Nur Izzati aka ZatiMj. muda belia lagi budak ni. baru balik dari obersea nun..plymouth...heheh. fresh la ngan lesson plan...kira cilok dia punyer lp la nak buat presentation...tapi yang kami pikir sendiri pun ada tau...


Kak Azah, best giler..selalu buat aku tergelak dgn sikap dia yang lurus. tapi aku dah mintak maaf tau ngan dia sebab selalu gelakkan dia. tak ada niat pun nak gelak tapi tergelak jugak. dia ni selalu lupa password. sampai hari last baru dia ingat p/word tu pun aku dok paksa dia suh simpan dlam hs..kalau tak mau dia lupa lagi..


Zuliana Talib atau Zue, sama2 dapat APC ngan aku taun ni...heheh..tak sangka lak jumpa dia kat majlis tu...pendiam dan byak mendengar. budak ICT nih. sama unibersiti ngan aku. sama matrik jugak. tapi junior aku la.


agaknya bila la nak jumpa lagi. zatiMJ memang dah ikat janji ngan aku. nak pi makan McD la kononnya...nampak gayanya tu je cara nak jumpa lagi..apapun aku akan rindu geng plymouth ni...huhuhuuu

2 comments:

Delima said...

Salam Anna Scully,
Ooooo...dah update blog ye. Sempat mengumpat lagi (aka compliment) kami semua.
Ni tengah kembang sesangat ni. Apalah dok puji melambung sangat ni, akak ni orang biasa2 je.
Apa2pun, terima kasih la ye.

Akak pun seronok dapat beramah mesra ngan Yana yang sentiasa riang ria mcm kanak-kanak Ribena. Suker sesangat. Hilang stres. Banyak dapat idea2 baru dari Yana. Menambah perkembangan minda. Memang best!!!

Apa2pun, semoga silaturrahim sesama kita member2 Grup 6 akan terus berkekalan. Ameen.

Take care> :)

SCULLY said...

kak D...yana memang ikhlas tau umpat akak tu...hahah..rasa best sangat kenal ngan akak...
kanak2 ribena ye? hahahahah..bila la agaknya yana nak jadi wanita ribena lak?

yana pun harap kita dapat jumpa lagi..

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!