Saturday, August 6, 2011

POSA....

posa kali ni agak mencabar sikit bagi aku sebab perut aku dah mula buat perangai. lepas je bukak posa mesti sakit. angin sebab perut kosong. kalau tak sahur lagi teruk..yang dah sahur ni bila petang je dah mula rasa bahang sakitnya..Tuhan menguji aku...Alhamdulilah takat ni aku masih lagi bertahan..

masak? hm, nak tak nak kena la. BB aku balik agak lewat minggu pertama posa ni. so, nak melepak cuci mata kat pasar ramadan masih belum sempat lagi la. aku mula masak jam 6 petang. biasa la sebelum tu appoinment ngan tv dulu. masak pun simple2 je. takat ni aku dah masak pajeri terung, daging goreng, kari udang. tu pun dah rasa macam dah abis idea.hahahah..biasa la aku ni ilmu masak memasak ni masih terhad lagi. so makan ajelah apa2 yang patut...heheh kesian BB aku. 

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!