Thursday, November 18, 2010

CUTI RAYA A.K.A CUTI SEKOLAH

ari terakhir kat sekolah rupanya meninggalkan kenangan yang pahit buat aku..hahhaha..aku terlekat tulang ikan duri kat celah gigi..Ya Allah bukan main panjang lagi tulang ikan tu. tembus dari belah sini ke belah sinun gigi.. mujur gusi aku tak luka..disebabkan kejadian tu, jari aku kehilangan sedikit kukunya menyebabkan kukuku yang cantik..hehheh hilang seri pada hari raya haji..dan sakitnya tak terkata..minyak gamatlah penyembuh cepat luka tu.

hujan tak berenti2 skang ni. menjelma petang seolah memanggil hujan dan disertai guruh yang kuat. tapi nyaman sekejap badan aku ni.

ari ni aku boring sungguh. puas aku ngadap tv, aku ngadap lappy..puas ngadap dua2 tu aku ngadap pinggan nasi...hehhe..camana tak besar kan?

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!