Monday, November 22, 2010

KONVENSYEN KIK 22/11/2010



Hari ni merupakan hari yang sangat ku nantikan. hari bertuah bagi suamiku. sbab? sebab hari ni hari penting untuk KIK. masa kami check in kat awana genting, bukan main ramai lagi aku tgk org2 socso. dan betullah kata suami aku, ni lah masa nak tonjolkan diri dgn program yang yang mereka dok bersengkang mata tu. yelah projek satu tahun. dan yang hadir pada hari ni semua bos2 besar dan penilai adalah dari INTAN. Tajuk projek ialah proses permohonan cuti secara automasi. dan program yang dibawa hasil rekacipta bersama ialah ATlas. dan program tu aku yang bagi namanya..heheheheh...iaitu AUTOMATED LEAVE APPLICATION AND STORAGE.. dan tanpa disangka penilai dari INTAN memuji habis projek ni..tapi tak taula menang ke tidak..tapi ini merupakan projek pertama suami dan juga jabatan so bagi aku kira dah menang la. terpilih dari semua pejabat socso seluruh malaysia cukup besar kejayaannya.. hanya 4 jabatan yang terpilih dari 44 buah jabatan. heheheh...sengihku agak lebar. maklumlah kejayaan suami kejayaanku jua.

2 comments:

Aku_lah_Fadz said...

tahniah.. as frenz aku pun tumpang gembira.. bangga ada kwn yg sntiasa myokong suaminya.. tu yg zul syg gilerr tuu..bak kata org, disebalik kejayaan seorang lelaki ada seorang wanita dibelakangnya..

scully said...

thanks ilah..nanti ko kawin ko akan tahu kenapa aku buat camtu..sbb cinta dan sayang...hehehe

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!