Thursday, November 4, 2010

TAHNIAH SUAMIKU

Terasa berbaloi penat lelah...aku tak sangka projek KIK suami aku berjaya mendapat perhatian...seronok aku bila melihat dia seronok. 21-23 ni tarikh keramat presentation. moga suamiku tidak gentar dan petah untuk present...tapi apa yg aku bangga sebab aku juga turut menyumbangkan idea dalam projek ni. software projek ni aku yang berikan nama...heheh...bangga tuh...Konvensyen akan dijalankan di Genting..wah bercuti lagi la aku kali nih...hahahah..bestnya....

2 comments:

Aku_lah_Fadz said...

bercuti je kwn aku ni weh.. jelesnya

SCULLY said...

Ilah, kawin cepat2.. baru best jalan2. aku ngan zul macam hg tak tau. kaki jalan...hehehh...tak ada rejki la nak jumpa hg. takpun gini..21 hb hg ajak sham lepak kat genting..dekat je pun ngan upsi kan...

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!