Thursday, November 11, 2010

UPSR 11/ 11/2010

Hari ni hari kemuncak segala-galanya. pada saatku melihat GB tersenyum aku dah agak kali ni mesti result best.
Alhamdulillah akhirnya kejayaan milik semua. GPS sekolah adalah yang terbaik. 1.67. wah kira cemerlang lah. tapi aku jugak sedikit keciwa sbb anak muridku 2 org yang failed. dan yang lucu sorang dari yang failed tu tak datang pun ambik result hari ni. memang aku dah agak pun. ada jugak anak muridku yang tak dapat menerima kenyataan tak dapat 5A. nak tergelak pun ada. siap menangis meraung lagi. yolah agak2 la. dok kelas akhir. sebelum ni pun asik bergilir C ngan D je. tup2 nak 5 A. isk..isk..sapa nak jawab tu? bila aku cakap bersyukurlah sebab semua lulus tak ada yang gagal, siap cakap mak cakap dalam ujian takpe kalau gagal tapi UPSR kena dapat 5A. lagi aku fenin. mak ngan ayah tak pulak datang. macam2 parents nih. dah tu aku blah macam tu je. nak cakap apa lagi...

English- 44 orang dapat A.
5A - 31 orang.
dan yang paling penting murid aku ( kelas last) ada 3 orang dapat B for BI. 2 orang gagal. oklah dari taun sudah. 4 orang gagal.heheh..nampak gayanya jadi la chicken chop aku.

2 comments:

Aku_lah_Fadz said...

tahniah.. bestnya kalau aku mampu wat mcm hang.. but now still failed.. nasib lon give up

SCULLY said...

takpe ilah. nanti kat tempat baru ko mesti boleh punyer. suasana baru, tempat baru, rakan baru, murid baru..semua serba baru. azam pun baru...

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!