Friday, November 5, 2010

JALAN2 KE MASJID INDIA - 5 NOVEMBER 2010

Aku dan suami start kuar hotel dalam pukul 10. 20 pagi. tahan cab kat depan hotel. then terus ke jalan TAR. heheh...pakcik driver tu rupanya tersilap hantar kami ke Chow Kit. aku ngan suami tak perasan lagi masa tu..then aku perasan bila rasa lain. aku nampak CITITEL Xpress. sah ni silap tempat ni. then malas nak jalan. tahan cab lagi. kali ni driver bawak macam pelesit kota. ngeri aku. tp dia hantar tepat ke Masjid India. lega sebab berjaya sampai. sampai aje, aku dah mula sengih lebar. nampak macam2. round punya round belilah kain pasang 7 helai. murah...4 helai untuk aku. dan lebih untuk family. then aku sapu brooches. hb aku tak beli apa pun. biasala org lelaki. pakaian depa bukan ada sangat kat situ.hehh..then , kami mula cari makan la.. sapu nasi 2 bungkus, mi kari, dan soto. perg...kenyang la nanti.
Then kami tahan cab dan balik semula ke hotel. soping pun tak lama. dalam kul 1 lebih kami dah sampai kat hotel..boleh la rehat jap....

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!