Friday, December 10, 2010

ILAH NAK KAWENNNNN

well, bila nak citer pasal kawan aku sorang ni rasa macam nak tergelak pun ada...hehe..sebab akhirnya dia bakal menamatkan zaman daranya taun depan dengan jejaka pilihan hatinya, SHam...nama penuh aku tak tahu..itu je yang diberitahu oleh minah ilah ni. dulu, ada sorang kakak geng kami masa kat UUM, nama dia Marini tapi aku panggil dia Kak Ni Ndek...jahat tak aku? biasa la nama manja manji gitu. dia ada cakap pada kami semua pasal minah Ilah ni lah..dia cakap dia nak tgk Ilah ni pakai gaun warna pink masa nikah nanti..hehehe..zaman pinky dah abis la Kak Ni..takkan la Ilah tu nak pakai gaun pink lak? aku yang terkojol dulu kot bila dia cakap nak pakai pink.heheh. Ilah ni perangai dia cam boyish sikit...tapi boyish2 pun perasaan dia agak sensitif gak...minat citer hindi gitu..hahahaah...tapi skang, aku rasa kalau la Kak Ni Ndek tgk dia mau terperanjat berok kot...fuhhhh mekap dia kalah la Cik Yah Lecu tu..make up sendiri lak tu..betul2 dah jadi pompuan sejati..cayalah ilah..
apapun kenangan bersama di UUM banyak mengajar aku erti Sahabat...dan ILAH salah sorang sahabat aku yang masih 'hidup' dan setia..dan aku bersyukur...aku harap nanti masa nikah tak ada la dia nak jamu mee goreng macam dia impikan tu..hahahahahah...

1 comments:

Aku_lah_Fadz said...

kurang asam jawa betoll.. kutuk aku aaa... tp yg ptg u're one of my best frenz.. d best ever n 4ever.. amin..

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!