Sunday, December 12, 2010

kenduri.o..kenduri

hari lepak sedunia..sonok sungguh...heheh...spending my lovely sunday with resting the whole day..kemarin pi kenduri kawin kawan hb. buat kat hotel..sampai je dalam lebih kurang kul 2.30 pm, parking full lak..mujur la terserempak ngan kawan hb yang baru nak kuar. kalau tak mau kami pusing satu hotel. aku dah tahu sgt perangai hb, kalau dia dah borink sgt dia blah je..heheh..lega sbb dapat parking.
then kami masuk pekena la dolu...dahlah bekpas tak makan, so pinggan pun aku dah nampak sedap...sampai2 je kat tempat ambik nasi tu huhu nasi hnya tinggal satu senduk je..takkan aku nak panggil dia suh tambah nasi..hilanglah ayu ku tu..terpaksa la kongsi nasi satu senduk tu ngan hb aku..aku dah mencuka giler dah muka..yelah lapar beb..then meja lak tak cukup..yang aku heran tu, ada yang dah siap makan tu siap dok relek lagi kat meja..bukan nyembang apapun tapi sonok dok tgk org dok hayun pinggan cari tempat duduk..hangin betul aku...last nampak satu meja yang penuh air yang tumpah...duduk jugaklah kami kat situ..yelah nak dok tang mana lagi.takkan nak dok bersila, ye tak? makan tak sampai 5 minit almaklumlah nasi pun ala lekat celah gigi je...then, tiba sesi bergambar lak...aku biar hb aku je yg bergambar ramai2..malas aku nk layan..kan tgh hangin sbb tak cukup makan..hehe..
then balik rumah...petang tu perut aku dh mula meragam...angin macam tuan dia jugak la...dan ia berlarutan sampai ke hari ini...12 dis 2010...haru sugguh..makan kat hotel pun cirit birit...

1 comments:

Aku_lah_Fadz said...

biasala Yana.. kdg2 majlis nampak grand tp kalau org yg dtg, makan pun tk puas.. dh tkda maknanya.. tu bagi aku la.. kalau nk wat majlis, biar org puas makan n selesa..n selamat.. tk cirit2 birit.. hehe

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!