Monday, December 20, 2010

PD... 2nd Day (20 Dec 2010)

Hari ni hari kedua kat Tiara Beach Resort pD. hm. tak ada aktvt menarik sgt sbb hb meeting sampai pukul 5 pm. then kami kuar jalan2 cari makan. hari ni makan kat hotel mesra. saje je makan kat hotel ari ni. tapi nak kata  mahal tak ada la sbb hotel ni hotel milik kerajaan negeri kalau tak silap. so harga standard macam makan kat restoran luar je la. tak caya? aku order nasi goreng pattaya, nasi goreng cina, tomyam campur, nasi putih, bihun goreng, mee hailam, horlick ais dan teh ais semuanya baru RM 27.90. tak murah? kat penang pun tak dapat harga camtu tau. sapa nak makan banyak tu? heheheh...sapa lagi..aku dan hb la..banyak? biasa la time bercuti makan mesti gila2nya. sebenarnya aku tak makan nasi lagi hari ni tau. aku makan ayam dan tempura je tau..keh..keh..keh . gaya cakap macam tak makan apa kan? biasa la, aku kalau tak makan nai sehari rasa macam ada benda kurang..alah senang citer nasi tu makanan wajib aku la. tengok badan la..:)


malam ni hb ada meeting lagi. aku pun tak paham meeting apa la sampai berhari2. tak settle2 lagi lak. byak sgt ke benda nak adjust utk next year. ntahla. tadi tgk org dok main volleyball dan mandi manda kat belakang bilik aku nih. luas jugak la tenpat dia. tgkla.esok hb abis meeting tengahari so plan nk turun kat water park..malam nih agenda watching tv la...

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!