Tuesday, December 21, 2010

PD....THIRD DAY (21 DEC 2010)

hummm..ari ni dah masuk hari ketiga kat tiara...aku tak suggest tempat ni kalau korang datang nak honeymoon.tapi kalau datang bawak anak2 ok sbb tempat ni ada water park. macam boring la.








 tadi aku saje je meround di palm spring resort. lagi la tak best. bangunan dia banyak tapi semua lama dan tak ada org, tak terjaga. kalau tak silap aku hanya ada satu blok je yang betul2 function while the rest aku boleh nampak ada sign to rent and sale..maknanya hotel ni hanya depends to gomens' staff je la dan mereka yang desperate nak bilik macam aku hari tu. nasib baik hari tu full kalau tak mau aku meraung dok dalam bilik tgk jungle mungle view.


then, malam tadi aku ngan hb meround cari makan kat town pD. kali ni kami ke Corus Paradise Hotel. hotel ni memang happening. sampaikan nak parking pun tak boleh. apa yg istimewanya hotel ni? ramai orang. dan cantik. kalau petang ada beach avtvt macam banana boat dan boat glider. aku round dan lepak jap kat Bangi kopitiam. kopitiam ni milik Kid Search. oklah..tempat dia sempoi je. kat situ byak kiosk. satay hj samuri pun ado. mulanya nak oder satay tapi aku tgk bukan main ramai lagi dok q. so kami oder situ je la.


nak citer satu kisah ...kat tiara ni ada satu bistro. well, selalu la jugak kami masuk bistro. so kami redah je la kali ni. nak jadikan citer, masuk terus duduk. then kami terperasan la pada botol2 liquor yg hanging kat bistro tu. pelik pun ada jugak. tgk menu. ada soft drinks n banyak liquors. so hb aku panggil waiter then tanya ' is this bistro halal?' then jawapannya ' well i dont know how to tell u sir, but we sell liquors as u can see around here.' hehhehe..my hb terus returnkan menu and said sorry because we thought bistro tu halal...

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!