Monday, June 20, 2011

akukah ni?

gambar yang dilukis anak muridku, mirza...sama ke?

percaya tak percaya itulah potret aku yang dilukis oleh muridku, Mirza..ia hadiah kepadaku sempena dia pindah ke Sabah. hadiah terakhir katanya. bila dapat je gambar ni, aku rasa nak tergelak..yelak korang tengok betul2 parut yang ada kat dahi aku tu..dah macam parut Harry Potter dah,..hehehe. tpi parut tu memang clear sgt smpai murid pun boleh siap lukis..tahi lalat kat bibir pun ada tu. hahahah..clear sungguh mata si Mirza ni. sebenarnya ada dua potret aku yang dilukis tapi satu lagi aku lupa letak kat mane. so, ni jelah yang ada. aku percaya kalau diasah lagi, mesti dia boleh jadi pelukis yang baik. aku plan nak framekan aje tapi hubby aku kata tak sama langsung ngan muka aku...hehehe...tapi oklah..tak penah lagi murid aku lukis potret aku..cayalah Mirza !!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!