Thursday, June 16, 2011

tempoyak...

hari ni aku balik awal. ada meeting PDCA kat MPC, Kepala batas.. dekat je ngan rumah aku..heheh..sebelum ni asik buat kat safira golf je..beralih angin la plak..kuar 12.05 pm, terus balik rumah..kemas rumah apa yang patut. solat zohor dan proceed ke MpC. meeting mula 2.30 pm. sampai dalam pkl 2 pm. masih belum sesak lagi. parking pun ok lagi.

meeting tu sebenarnya lebih terarah ke perbincangan isu dan solutions. masing2 komplen pasal claim la..yelah, kami ni penyelaras..segala claims cikgu kat sekolah kami yang kena urus..bila tak dapat claim, mula la diasak macam2.. fenat aku nak menjawab.

malam esok ada tahlil kat sekolah.. gabung 2 sekolah. tahlil untuk arwah anak GB aku. suami GB aku tu GB kat sekolah sebelah je..so, kira macam sekolah papa dan mama ler..hehehe..rasanya aku lebih ke arah tidak pi kot...hubby selalu sampai malam..dah tu mata aku memang problem. tak boleh bawak malam..silau..

kawan aku, kak sha bagi tempoyak satu bekas ari ni..heheheh..malam ni bertempoyak le kami suami isteri. abis je meeting, terus aku tumbuk cili padi nak gaul ngan tempoyak...fuhhh...mesti best layan nasi malam nih...dah lama aku kepingin tempoyak nih...merasa gak ler.


0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!