Saturday, June 18, 2011

helloooo....so, ada plan ke ari ni? aku pagi2 lagi pi cari sarap...sampai sp kami meround..sebenarnya saje je nak ambik angin pagi2. dah lama tak kuar berdua. asik sibuk je. balik keje, tgk tv. then tidor.. hari2 macam tulah..bukan aku yang sibuk tapi hubby aku. so, minggu ni boleh la kami merendek..minggu lepas dia ke KL. sebelum tu, time aku cuti skolah, dia tak boleh cuti sebb audit hq datang. dah tu tanggung keje orang dan syarat tanggung keje tak boleh cuti selama 28 hari..tak ke aku sorang je cuti baru ni...??? tapi kira oklah sebb first week aku xtra class. tak le rasa buhsan sangat..

lunch apa korang ari ni? aku tadi singgah kedai beli ikan, udang dan timun. hari ni memang plan nak makan sesimple mungkin sbb 1. aku malas nak masak. 2. dah kecur liur nak makan budu + tempoyak pedas tu cicah ngan ulam timun..pergggggg....sedap gilerrrr...

hubby cukup ngan sarapan dia je. nasi lemak..makcik tu bagi xtra nasi lak kat dia..apalagi kenyang menyandar la dia. tak mau lunch dah.. aku lak cuma pekena bihun RM 1 je..mana cukup..kurang2 bihun RM 2..heheh...

petang ni tak ada plan nak kemana-mana lagi..tp tak tau la..macam nak hujan..baik landing depan tv lagi best...

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!