Wednesday, June 15, 2011

hari ni dikejutkan dengan berita gempa bumi kat sumatera. hari ni jugak hujan turun seolah turut bersedih dengan apa yang berlaku sekarang, nyaman sikit ku rasa. hari ni habiskan masa kat 6 arif 4 jam. pagi 2 jam. petang xtra class 2 jam. oooo....fenin kepala den. macam2 ragam. esok nak kena meeting kat MPC. sampai pukul berapa la agaknya tu..ntah2 sampai pukul 5..ni yang aku jem ni. bila balik petang, otak aku dah macam kebas semacam. yelah pagi dok melaung kat budak2 tu, petang dok melangut dengar meeting..jenuhnya..tak ada yang menarik pun hari ni. so life macam biasa je. cuma dok hangin kat baju koporat. semua baju koporat yang ditempah oleh cikgu kat sekolah aku gelembung kat belakang. apa kes? jangan harap aku nak pakai. dahla harga RM 60. kain tebalnya..mau aku lemas dalam baju tu. ni la bila tempah tak ukur badan. semua pukul rata. dah tu tak pasal2 nak kena oter lagi. duit lagi. ...dah la duit dah mengalir macam air sekarang ni...huhu

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!