Friday, June 17, 2011

CABUL

happy bila tgk kawan2 yang gembira dan bahagia. terpancar cahaya kegembiraan di muka dan mata..Alhamdulillah...moga kasih sayang dan cinta sentiasa berada dalam diri kita..

hari ni gempar lagi..hehehe..asik gempar je sejak kebelakangan ni. pak guard sekolah lak buat hal. rupanya sebelum ni dah ada kes tapi senyap je. kali ni bila sekali lagi berlaku...memang gempar la...mangsa sendiri yang datang mengadu dengan aku. apalagi loncatlah aku..pak guard cuba menCABUL anak murid lelakiku..apa hal pak guard nih? harapkan pagar, pagar makan padi...memang pagar tak boleh diharap dah sekarang nih..pagar mudah tumbang..melalut lak aku ni.

ni citernya...anak murid aku tu namanya muiz. year 6. budak baik tapi malas. family problem. tiap2 hari balik lambat. dia dan 2 adik perempuannya. kebetulan ada lagi murid aku yang nakal, sengaja balik lambat hari2. anak murid aku ni memang baik sgt ngan pak guard..ada tiga orang pak guard. 2 orag pak guard senior dan seorang pak guard junior...yang buat hal ni pak guard junior ler..si muiz ni masuk ke guard post dan main dengan pen pak guard  nih..then, pak guard ni masuk dan marah dia then, w/out a warning terus picit 'egg' si muiz ni. apalagi meraung la dia..senak beb..semasa dia tgh meraung sakit tu, pak guard ni dah tolak dia sampai terbaring kat lantai. kebetulan kawan si muiz ni, filani dan isma naim yang sengaja balik lambat tu dengar dan terus ambush post guard tu. dan mereka menyangka bahawa pak guard dan si muiz sedang bergurau senda. pak guard mengambil kesempatan yang ada menyuruh 2 orang budak ni pegang tangan si muiz. bebudak berdua ni apalagi kerana menyangka masih bergurau terus memegang tangan si muiz. dan pak guard ni terus memegang dan memicit sekali lagi 'egg' si muiz. apabila budak berdua ni nampak pak guard cuba nak membuka seluar si muiz barulah mereka sedar pak guard tu dah berniat jahat dan terus mereka lepaskan tangan si muiz. si muiz apalagi terus menendang perut pak guard dan pak guard jatuh. muiz lari bersama2 dgn budak berdua tu. pak guard tu marah dan terus membaling kasut..esoknya, budak bertiga tu datang mengadap aku dan buat aku terloncat ler...terus aku report dan tambah terkejut aku bila 2 hari sebelum tu pak guard yang sama jua cuba menarik budak tahun 3 ke dalam stor. tapi budak tu terselamat kerana ada janitor yang nampak. macamana la pentadbir boleh buat senyap benda ni? kalau aku tak lapor benda ni mesti kes yang budak perempuan tu senyap macam tu je..dan finally, barulah terbongkar yang pak guard tu sebenarnya makan ubat 'mental'..camana boleh terlepas jadi pak guard org macam ni? 

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!