Sunday, June 19, 2011

oh...ninjaku

hari ni bersembang dengan jiran sebelah rumah aku, kak maznah dan abg rushdan. dok tengah bercerita tu, terkeluar la citer pasal mamat rxz yang berenti depan rumah aku kemarin. aku cakap la aku pun nampak mamat tu. ada 2 rxz beserta pemboncengnya. kak maznah beritau kena hati2 dengan rxz tu sbb mereka dok aim ninja aku. aish...ni yang buat aku terkejut. aku memang nampak rxz tu lalu kemudian patah balik dan seterusnya berenti depan rumah aku. aku dok intai je la..masa tu hubby dok kat toilet. masa tu dalam pukul 4 pm. tp tak lama mereka blah. aku dok ingat mereka slah rumah la..tup2 kuar citer yang polis memang dok cari mereka. kaget aku seketika. kalaulah aku tahu, mesti aku dah call polis kemarin. 

hubby aku dah mula bimbang la..motor kesayangannya...aku pun sama la..pencurik skang bukan sekadar mencurik je, bunuh pun dah jadi normal..takut aku. mulai esok, hubby kena la naik ninja lak k tempat keje. elegan lepak la kat rumah jap. hubby aku cakap pencurik tak ambik elegan sebab skuter tak berapa nak laku kalau jual. ninja lak tak laku kalau tak jual seketulnya. so nak tak nak kena bawak pi opis la. 


motor tu dulu masa nak beli deposit dekat RM ......sayangnya kalau jadi apa2. aku pun baru naik tak sampai 10 kali lagi. tak berapa gemar nak naik sgt. lagipun helmet aku can see thru la...hubby nak tukar full face tapi aku tak mau..rimas la pakai full face.. so aku lebih rela bertenggek atas elegan je. lepas xcident elegan ari tu, hubby ambik masa gak nak naik ninja yelah tangannya nak pulas throttle pun masih belum kuat...tapi dah ok dah skang nih cuma belum operate nak buang plate je lagi...

operasi basuh membasuh


elegan will be next



0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!